ryttarinnas.blogg.se

Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig

Kategori: 30 dagar

- Jag har dansat balett en gång i tiden, något jag inte var ett dugg bra på. 
 
- Jag har en otrolig rädsla för att det ska börja brinna hemma och måste alltid gå runt och dubbelkolla att sladdar är utdragna och att spisen är avstängd, innan jag går hemifrån. 
 
- Jag skriver listor för det mesta, från hur jag ska städa till saker jag måste komma ihåg att göra.
 
- Jag har en enorm cellskräck och drömmer mardrömmar om att jag måste sitta i fängelse. 
 
- Jag läser horoskop så ofta jag kan och försöker alltid få någonting att stämma. 
 
- Jag tror att allt har en mening, att det finns någon typ av öde som påverkar det som händer oss. 
 
- Jag älskar att sjunga, även om jag inte är ett dugg bra på det.
 
- Jag hade en tyghäst när jag var liten, eller mer eller mindre en byrå som med lakan och en kudde utgjorde en häst som jag tog hand om. 
 
- Jag är en nätshoppare av rang, något som inte alltid är positivt dessvärre. 
 
- Jag är bra på att rimma och skriva dikter. Något jag ofta får göra i olika sammanhang. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: