ryttarinnas.blogg.se

Dag 14- Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

Kategori: 30 dagar

- Går i trasiga skor. I stallet läcker skorna och på något sätt läcker även alla skor jag äger på ett eller annat sätt. Jag är mästare på att göra hål i skor!
 
- Skriver listor och åter listor. FÖR ALLT! 
 
- Och skriver jag inte listor så bloggar jag...
 
- Försover mig eller går upp alldeles för tidigt.
 
- ...och lägger mig alldeles för sent. 
 
- Duschar, minst en gång per dag!
 
- Letar efter hårborstar, jag har hundratals, men jag vet aldrig vart dem är. 
 
- Får dreadlocks för att jag inte hittar några borstar.
 
- Kollar på nätet efter nya saker att köpa hem. Heminredning, kläder, skor, hästprylar, you name it!
 
- Snusar, alldeles för mycket.
 
- Inser att jag är sämst på att linda hästben och ber Sofie göra det åt mig. 
 
- Använder all min kraft åt att spänna sadelgjorden. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: