ryttarinnas.blogg.se

Dag 6 - Alla hästar i stallet

Kategori: Presentation

Eftersom att vi står på ridskolan just nu så väljer jag att presentera enbart dem hästar "vi har". Ridskolans hästar känner jag inte och därtill står det fler privathästar där utöver det vilket gör det omöjligt att sammanfatta. Men här är hästarna "vi har" och med det menar jag väl mer eller mindre Sofie och Lollo. Jag har lyckan att få rida och ta hand om dessa hästar, vilket nog är den bästa chans jag någonsin fått och någonsin kommer att få!
 
Jag väljer här att presentera hästarna som inte har blivit presenterade sen innan. Dem hästarna presenteras i det här inlägget : http://ryttarinnas.blogg.se/2012/july/hastarna.html
 
LELLY
2008
Homme d'Honneur xx - Laptop
 
 
Lelly är en av försäljningshästarna och helt klart en häst som kan gå riktigt långt i framtiden. Det är en skarp häst som kräver sin ryttare och gärna testar gränserna, men som samtidigt har ett otroligt stort hjärta. Det finns kapacitet i Lelly och hon är en häst som skulle passa perfekt för en young rider som är orädd och vill ha en häst som syns i mängden. 
 
CHIC
2008
Callahan VDL - Columbus xx
 
 
Chic är en läcker häst, hon har ett steg utöver det vanliga och är en riktigt långbent donna. Även Chic kräver sin ryttare, men när hon väl visar sig från sin goda sida så ser man verkligen stjärnpotentialen i henne. Själv har jag inte ridit Chic, så tyvärr kan jag inte referera något därifrån. Men vad som redan nu går att se är att Chic med rätt förutsättningar är ett otroligt framtidsämne. För dig som är vidare intresserad ligger en annons ute på Hästnet, här kommer du till den: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=629949
 
LOOVINO
2008
Looping - Athlet Z
 
 
Loovino är Lollos stjärna, och det här är en riktig snygging! Han är otroligt arbetsvillig, försiktig och trevlig. Lollo och Loovino är definitivt ett ekipage vi kommer att få e mer av i framtiden, det är jag säker på! Loovino är stallets "Nasse", så fort något händer plötsligt så säger Loovino med hela sin kropp "Åh, kära nån!". En häst med mycket personlighet och en hög ridbarhet, det är allas vår "Loove" det!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: