ryttarinnas.blogg.se

Det finns inget bättre

Kategori: Ridning

Som jag skrivit tidigare har det varit ganska så rörigt på senaste tiden, med det mesta. Det är få saker som motiverar, det är svårt att fokusera och det är svårt att försöka få vardagen att gå ihop. Det är då dagar som gårdagen är så otroligt viktiga.
 
Jag och Lollo åkte ut till stallet efter det att jag var klar på jobbet. Sen tog vi tillsammans med Sofie en uteritt i skogen och hästarna var så otroligt lugna och arbetsvilliga, inget strul överhuvudtaget. Att få rida ut med världens bästa tjejer och bara få vara är verkligen något som är ovärderligt, det finns inget bättre!
 
Det kändes som att jag bara kunde släppa alla problem, som om jag var i en annan värld, där ingenting annat är av betydelse än det som var där och då. Vi kan skratta, sjunga och vara helt tysta, det spelar ingen roll. Jag tror att det är det som gör att jag orkar, tillsammans med vänner jag tycker om och dessa underbara hästar. Vad vore allt om jag inte hade dem? 
 
Världens bästa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: