ryttarinnas.blogg.se

Ryttarinnan har kommit ur grottan...

Kategori: Texter

Det känns som att jag inte har bloggat på en evighet, och kanske är det så. Hela den här veckan har jag jobbat till största del och allt har gått i ett rasande tempo. Jag har inte haft särskilt mycket tid att ens träffa min familj (som jag ju faktiskt BOR med) och jag har inte träffat några vänner. Men nu är den här helvetesveckan slut och jag är tillbaka med besked! 
 
Det händer mycket spännande framöver, om en stund ska jag ta bussen in till stan för åka mot Sofie och Danne, imorgon är det dags för kvalitetsbedömningarna i Högbo och vi åker dit som ett stort team och hoppas på att Chic passerar med gott betyg! 
 
Sen börjar en ny vecka och jag har nya arbetstider, jag kommer försöka att ta mer tid till stallet och verkligen fokusera på det nu, det känns som att hela sommaren har varit lite halvdan när det kommer just till regelbundenheten. Det har hänt mycket saker, jag har rest och farit runt och inte hittat någon ro alls. 
 
Så vad händer senare till hösten? Jo det är dags att åka på en hel del nyttiga och spännande clinics, RGB kommer till Stockholm och Strömsholm och jag och Lollo bara MÅSTE gå på den! Sen är det Sofie som ska ut och tävla en del, det är träningar på Jälla för Louise Haaga (jättenyttigt att titta på om man inte rider själv!) och så ska ju jag försöka få tag på en foderhäst. 
 
 
HÖST MED HÄST - det är ett löfte från Ryttarinnan :)
 
                                            Såhär upprörd blir Ryttarinnan när hon inte får vara i stallet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: