ryttarinnas.blogg.se

Falsterbo Forever

Kategori: Falsterbo Horse Show 2012

Alla dagar i Falsterbo har verkligen inneburit otroligt mycket glädje och många fina möten med människor från världens alla hörn som antingen är på plats som funktionärer, hästskötare, hästägare, ryttare, sponsorer eller vad det än må vara. Det har varit en oerhört upplevelse som för mig inkluderade det mesta, det har varit blandade känslor, högt och lågt. 
 
Nu är jag hemma igen och kom att tänka på vad Patrik Kittel svarade på om vad han tycker och känner för Falsterbo. Han skrattade och sa "Always Falsterbo". Och visst är det så, det är någonting med Falsterbo, en magisk känsla, som får alla att vilja tillbaka dit igen. 
 
Vecka 28 nästa år är det dags för nästa Falsterbo Horse Show och jag är säker på att jag kommer vara där. För mig har Falsterbo blivit ett lyckligt minne, en underbar känsla och en fantastisk vecka. När Patrik säger "Always Falsterbo", säger jag "Falsterbo Forever". 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: