ryttarinnas.blogg.se

Next Stop Falsterbo

Kategori: Falsterbo Horse Show 2012

Igår packades det och tvättades i all evighet, det kändes som om jag aldrig skulle bli klar och jag fick hela tiden känslan av att jag hade glömt nått. Nu sitter jag i vilket fall på rätt tåg och kommer om c:a två timmar att anlända till Malmö. Jag har tagit med datorn och köpte igår ett "fri surf" paket för sju dagar. 
 
Tog ett tag att förstå hur modemet fungerar, var en väldigt enkel beskrivning på förpackningen, men trots det fick jag vrida och vända på modemet för att förstå hur jag skulle få allting att börja rulla. Väldigt smidigt att ha datorn på tåget faktiskt, tiden gå lite fortare då.
 
Så nu när jag har datorn med mig ska jag verkligen försöka att uppdatera regelbundet från Falsterbo, det är ju trots allt ett riktigt äventyr! Ska bli så himla spännande och roligt. Så håll tillgodo, här kommer det hamna uppdateringar titt som tätt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: