ryttarinnas.blogg.se

Välkommen till Ryttarinnan!

Kategori: Allmänt

För några månader sedan startade jag en blogg i samarbete med ett antal intressenter för att motivera och inspirera unga ryttare och ryttarinnor att fortsätta glädjas åt timmarna till häst såväl som i stallet. Det jag inte visste vid den tidpunkten var hur stor den bloggen skulle komma att bli och hur mycket den skulle komma att betyda. 
 
Nu har bloggen fått flytta, hit till blogg.se, för att fortsätta växa och vi håller precis på med att sätta en helt ny och egen design. Tillsvidare får ni leva med att det är en vanlig bloggmall som håller denna bloggen rullande för tillfället. Jag kommer i senare inlägg återintroducera mig själv för nya läsare, men vi börjar med detta uppstartsinlägg för att komma igång! 
 
Syftet med den här bloggen är att ge livet med hästar en avdammad version. Här glittrar inga diamanter, det är glädje, hårt slit, lycka och motgång. Som för oss alla finns det dagar för allt och jag är inte ute efter att kasta glitter på mig själv som ryttare, utan för att utvecklas som ryttare. Trots 16 år i sadeln hade det lika gärna kunna vara ett år, kunskap går inte att mäta i hur länge intresset har funnits, utan vilken erfarenhet som utvunnits. 
 
Jag hoppas att gamla läsare ska hitta hit och även att nya läsare ska upptäcka detta projekt. Därtill hoppas jag givetvis på att kunna inspirera till diskussioner, debatt och utbyte av erfarenheter. 
 
Välkommen till Ryttarinnan - En hästblogg där alla dagar har betydelse!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: